Aanpakken volgens Prokx
Bent u overtuigd van de voordelen die Prokx Payroll Professionals u kan bieden? Dan wordt het tijd om actie te ondernemen. Eerst wordt een samenwerkingsovereenkomst opgesteld om de gemaakte afspraken vast te leggen. Deze overeenkomst vormt de basis. Wanneer deze getekend is, wordt de opstartfase in gang gezet. In deze fase maakt u kennis met de vaste P&O Adviseur voor u en uw werknemers. Hij of zij helpt u om het proces vlot en soepel te laten verlopen. Hiervoor initieert de P&O Adviseur een personeelspresentatie waar alle vragen over secundaire arbeidsvoorwaarden, rechten en de payrolldienstverlening gesteld kunnen worden.
Uw P&O adviseur
Aansluitend ondersteunt de P&O Adviseur u en uw medewerkers bij de inschrijving en adviseert hij of zij op het gebied van contracting. De door u gewenste flexibiliteit geldt als vertrekpunt voor de contracten. Is dit rond, dan kunnen we echt aan de slag en kunt u zelf ervaren wat payrolling volgens Prokx in de praktijk is.
Mijn Prokx
Het online kantoor van Prokx is één van de meest geavanceerde systemen in de payroll branche. Vrijwel het gehele payroll proces is geautomatiseerd, waardoor u ook buiten openingstijden gemakkelijk zelf uw medewerkers kunt inschrijven. Wij ontwikkelen dit systeem zelf, waardoor we gemakkelijk en snel aanpassingen kunnen doen of maatwerk kunnen bieden.