Cookies Wij gebruiken cookies om de website optimaal te laten functioneren en om in te spelen op de informatiebehoefte van onze bezoekers. Door gebruik te maken van onze website stemt u in met het plaatsen van cookies. Lees meer hierover in onze privacy- en cookieverklaring.

De voordelen van payroll voor ondernemers

Kiest u als horecaondernemer voor de dienstverlening van Prokx Payroll Professionals, dan profiteert u van de volgende voordelen:

 

  • De laagste all-in tarieven

Inclusief P&O-advies, juridisch advies, verzuimbegeleiding en exclusieve arbeidsbemiddeling tegen een zeer scherp tarief.

 

  • Scherp inzicht in uw personeelskosten

Eens per week of vier weken vindt de verloning van uw werknemers plaats en ontvangt u de all-in facturen, dus geen kosten achteraf of naheffingen voor bijvoorbeeld een verzuimverzekering, pensioenfondsen of de belastingdienst. Kortom, direct inzicht in uw personeelskosten.

 

  • Geen risico’s, zoals loondoorbetaling bij ziekte

Aangezien Prokx Payroll Professionals juridisch werkgever is, loopt u geen risico’s meer met betrekking tot loondoorbetaling bij ziekte, ontslagkwesties of overige conflictsituaties.

 

  • Alles perfect geregeld voor uw mensen

Uw werknemers krijgen via Mijn Prokx eenvoudig toegang tot de beveiligde online omgeving waar ze hun salarisstrookje en jaaropgaven vinden. Hier kan ook twee keer per jaar het vakantiegeld opgevraagd worden. Verder zorgt Prokx Payroll Professionals er niet alleen voor dat ze goede secundaire arbeidsvoorwaarden hebben, maar ook dat ze onder de uitstekende Prokx bedrijfs-CAO vallen en vanaf 21 jaar pensioen opbouwen. En mochten er andere vragen zijn dan kunnen ze bellen met de vaste P&O Adviseur voor uw bedrijf.

 

  • Eigen personeel, maar vrij van zorgen en geregel 

Kiest u voor Prokx Payroll Professionals, dan krijgt u meer tijd om te ondernemen. De salarisadministratie wordt voor u geregeld, de personeelskosten zijn inzichtelijk en u kunt steunen op een externe afdeling personeelszaken. U houdt de werving en selectie in eigen hand, maar ook hierin kunnen wij u adviseren. Denk hierbij aan vacatureteksten, screening van de kandidaten en het voeren van de sollicitatiegesprekken. Zorgen omtrent ziekte, lastige correspondentie en juridische zaken zijn verleden tijd en liggen bij Prokx Payroll Professionals.

 

  • Profiteren van optimale contractflexibiliteit

Prokx Payroll Professionals volgt de ABU cao. Deze cao biedt u als werkgever optimale contractflexibiliteit. Daar waar u als ondernemer maximaal 3 contracten binnen een maximale looptijd van 2 jaar kunt geven, is het bij Prokx Payroll Professionals mogelijk om gedurende 5,5 jaar van deze flexibiliteit gebruik te maken.

 

Deze flexibiliteit is opgedeeld in een fasesystematiek en ziet er als volgt voor u uit:

 

Fase A :           deze fase heeft een duur van 78 gewerkte weken, hierin kunt u een onbeperkt aantal contracten met uw medewerker afsluiten;

Fase B :           maximaal 4 jaar en 6 contracten;

Fase C :           staat gelijk aan een contract voor onbepaalde tijd.

 

  • Eigen P&O Adviseur

Uw P&O Adviseur heeft kennis en ervaring in de horecabranche. Hij of zij kent uw bedrijf, kent u en adviseert en denkt met u mee omtrent lonen, CAO en overige personeelszaken. Bij vragen kunt u altijd uw P&O Adviseur inschakelen.

GE√ŹNTERESSEERD?

Afbeelding: Beeld Payrollscan
Onze Voordelen
  • De laagste all-in tarieven
  • Scherp inzicht in uw personeelskosten
  • Geen risico’s, zoals loondoorbetaling bij ziekte
  • Alles perfect geregeld voor uw mensen
  • Eigen personeel, maar vrij van zorgen en geregel 
  • Eigen P&O adviseur

WILT U MEER WETEN OVER PAYROLLING?

Vraag nu geheel vrijblijvend de payroll scan aan van Prokx.

 

 

Aanvragen