Cookies Wij gebruiken cookies om de website optimaal te laten functioneren en om in te spelen op de informatiebehoefte van onze bezoekers. Door gebruik te maken van onze website stemt u in met het plaatsen van cookies. Lees meer hierover in onze privacy- en cookieverklaring.
Afbeelding: drinkpreneur_horeca

Ziekteverzuim in de horeca

15-12-2013

Als ondernemer in de horecabranche staat u voor veel lastige taken. Sommige taken zullen u liggen, terwijl andere taken u misschien meer tijd en energie kosten. Zo is het beleid bij ziekteverzuim horeca ondernemers vaak onbekend en lopen, door ziekteverzuim, horeca veel geld mis. Wilt u ook dat uw personeelszaken goed geregeld worden? Dan is het inschakelen van Prokx Payroll Professionals wellicht een goed idee. Wij helpen bij onder andere arbeidsbemiddeling en ziekteverzuim horeca ondernemers door voor hen het risico te dragen. Wilt u weten wat wij kunnen betekenen wat betreft uw personeelszaken? Lees dan verder op onze website om meer te weten te komen over onze werkwijze of neem contact met ons op voor persoonlijk advies.

 

Uw personeel op de Payroll

Wanneer u beslist om Prokx in te schakelen komen uw medewerkers bij ons op de payroll. Daarbij vinden wij het natuurlijk van groot belang dat u de band met uw medewerkers niet verliest. U blijft baas op de werkvloer, terwijl wij de administratie regelen en het arbeidsrechtelijke risico lopen. Zo heeft payrolling veel voordelen voor ondernemers, maar ook voor medewerkers, die bijvoorbeeld eenvoudig meer informatie kunnen krijgen over hun contract of salarisstrook.

Payrolling is voor ondernemers een uitkomst, wanneer ze zich bezig willen houden met waar ze goed in zijn; het runnen van de horecagelegenheid. Vaak maakt het ziekteverzuim horeca gelegenheden het lastig om dit goed te doen. Het op de rit houden van salarisadministratie en het regelen van randzaken omtrent het personeel kost veel tijd en geld. Doordat dit vaak niet goed gebeurt of beter kan kost bijvoorbeeld ziekteverzuim horeca gelegenheden jaarlijks veel geld.

 

Hoe wij bij administratie of ziekteverzuim horeca helpen

Doordat de expertise elders ligt kost het bijhouden van de personeelsadministratie en ziekteverzuim horeca ondernemers vaak veel tijd en zodoende ook veel geld. Wanneer u kiest voor payrolling komen al deze verantwoordelijkheden bij ons te liggen. U houdt zo tijd over om te doen waar u voor hebt gekozen als horecaondernemer. Daarnaast bespaart payrolling niet alleen geld doordat u de processen binnen uw onderneming kunt verbeteren, maar ook doordat bij ziekteverzuim horeca niet zelf deze kosten hoeven door te betalen. Dankzij ons scherpe all-in tarief houdt u dus geld over wanneer u kiest voor Prokx.

Daarnaast vinden wij het niet alleen belangrijk om te kijken naar de financiële voordelen, maar bieden wij ook voor u en uw mensen een prettige werkomgeving. Ook voor medewerkers zijn wij dan ook een prettige werkgever, wat blijkt uit de ervaringen op onze website. Zo zijn we er niet alleen om bij administratie of ziekteverzuim horeca gelegenheden te helpen, maar proberen wij altijd een fijn werkklimaat te realiseren voor iedereen.

 

Meer weten over payroll?

Wilt u meer weten over payroll of wilt u weten hoe een samenwerking gaat wanneer wij bij bijvoorbeeld ziekteverzuim horeca ondersteunen? Neem dan gerust contact met ons op. U kunt ons bereiken door te mailen naar info@prokx.nl of het contactformulier in te vullen op onze website. Wilt u direct persoonlijk contact met één van onze medewerkers? Bel dan naar 0570 - 850 555.

Deel dit artikel