Cookies Wij gebruiken cookies om de website optimaal te laten functioneren en om in te spelen op de informatiebehoefte van onze bezoekers. Door gebruik te maken van onze website stemt u in met het plaatsen van cookies. Lees meer hierover in onze privacy- en cookieverklaring.
Afbeelding: Geld

Salarisadministratie horeca

14-5-2014

Horeca is een vak apart. U bent waarschijnlijk een expert in goed eten en drinken en in het binden van uw klanten, maar over het algemeen genomen ligt salarisadministratie horeca ondernemers minder goed. Dit kost daardoor veel tijd, energie en geld, terwijl het eenvoudiger kan. Dankzij payrolling kan salarisadministratie horeca ondernemers uit handen genomen worden, zonder dat u de band met uw medewerkers of zaak verliest. Wilt u weten hoe wij met onze salarisadministratie horeca gelegenheden een helpende hand bieden? Lees dan verder op onze website of doe direct de Prokx Payroll scan.

 

Hoe gaan wij te werk?

Al jaren helpen wij met salarisadministratie horeca ondernemers bij het focussen op wat voor hun het belangrijkste is. Door de salarisadministratie uit handen te geven, kunt u meer tijd en energie steken in het verbeteren van de bedrijfsvoering, vaker aanwezig zijn in de zaak en minder energie verliezen aan de salarisadministratie die horeca vergt.

Vaak heeft u veel personeel in dienst, die allen bij u op de loonlijst staan. Wij regelen niet alleen de salarisadministratie van horeca gelegenheden, maar bieden ook de mogelijkheid om minder risico te lopen met personeel. Wanneer u kiest voor payrolling, zullen wij risico dragen voor bijvoorbeeld ziekteverzuim en de arbeidsbemiddeling voor u verzorgen. Zo kunnen wij niet alleen met salarisadministratie horeca ondersteunen, maar bieden wij u een totale ontzorging op het gebied van personeel, zonder daarbij de connectie tussen u en uw medewerkers te verstoren.

 

Hoe werkt onze salarisadministratie horeca?

Wanneer u kiest voor onze salarisadministratie voor horeca gelegenheden, zult u merken dat wij u veel werk uit handen nemen. Toch blijft u het overzicht behouden, doordat wij altijd open en overzichtelijk met u communiceren over de kosten die u maakt aan het personeel en aan ons. Door scherpe all-in tarieven te hanteren zult u ook snel merken dat het uitbesteden van salarisadministratie horeca ondernemers geld op kan leveren, in plaats van kost, doordat u minder tijd hieraan hoeft te besteden. Ook kunt u geld besparen doordat onze P&O Adviseur u veel advies kan geven.

Prokx is niet alleen goed voor de ondernemer, maar ook voor de medewerkers. Gaat uw werkgever over op onze salarisadministratie horeca? Dan zal er weinig veranderen. Ook de medewerkers kunnen terecht bij de P&O Adviseur, die helderheid kan geven over salarissen of contracten. Wilt u weten wat andere medewerkers die op de payroll staan bij Prokx vinden van onze dienstvoering? Kijk dan op de website voor ervaringen.

 

Meer weten of direct de mogelijkheden voor u opvragen?

Wilt u meer weten over onze bedrijfsvoering of wilt u weten hoe voor u salarisadministratie horeca naar een hoger niveau kan tillen? Neem dan gerust contact met ons op voor alle mogelijkheden om met onze salarisadministratie horeca ondernemers te ontlasten. Wij zijn bereikbaar wanneer u mailt naar info@prokx.nl of door te bellen naar 0570 - 850 555. Ook kunt u natuurlijk het contactformulier op onze website invullen. Komt u bij Prokx op de payroll en heeft u hier vragen over? Dan bent u als medewerker natuurlijk welkom om te bellen naar 0570 - 850 580.

Deel dit artikel