Cookies Wij gebruiken cookies om de website optimaal te laten functioneren en om in te spelen op de informatiebehoefte van onze bezoekers. Door gebruik te maken van onze website stemt u in met het plaatsen van cookies. Lees meer hierover in onze privacy- en cookieverklaring.

Personeel van A tot Z met Prokx

18-12-2018

De arbeidsmarkt is krap en wet- en regelgevingen worden aangescherpt. Het is moeilijk om aan het juiste personeel te komen en het kost veel tijd om ze aan te nemen, salaris te betalen en alle voorkomende randzaken bij te houden. Herkenbaar? De nieuwste innovaties op HR-gebied helpen u tijd besparen.

 

Op het InnovationLAB van de Horecava vindt u de nieuwste innovaties van dit jaar op horecagebied. Dit jaar is Prokx één van de hoofdpartners. Dat betekent ook dat u voor al uw HR-vragen bij onze stand terecht kunt. Daarnaast is onze nieuwste innovatie, Het Digitale Bierviltje, is life in actie te bekijken.  

 

Recruitment door Prokx
De arbeidsmarkt verandert in rap tempo. Gevolg is dat het invullen van vacatures meer tijd kost. Tijd die Kirsten, bestuurder van Pannûkoek en Osteria Ciao Bella, niet altijd heeft. Zij maakt gebruik van de recruitmentservice van Prokx. ‘’Wij merken als ondernemers dat we geen tijd hebben om zelf te werven. Tegelijkertijd zijn we wel opzoek naar een flexibele pool voor evenementen, maar ook vast personeel. Op dit moment trekken wij nog niet de kwaliteit aan die we willen hebben. En wij hebben er vertrouwen in dat dat met de recruitmentservice van Prokx wel gaat lukken!’’.

 

Prokx kijkt naar uw behoeftes en speelt daar op in. Zo kunnen wij zorgen voor een enorm bereik voor uw vacature door gebruik te maken van het grote netwerk aan vacaturewebsites. Bovendien is het mogelijk om recruiters in te zetten! ‘’Prokx levert een ervaren recruiter die tijdelijk of voor langere tijd aan de slag gaat, op locatie of op afstand. Wij kennen de wensen van de klant en kunnen daar dus op letten bij het vinden en selecteren van de juiste mensen.’’ zegt Inge, recruiter van Prokx.

 

Uw personeelszaken regelen op een bierviltje
Als u het juiste personeel gevonden hebt, wilt u de rest soepel en snel afgehandeld hebben. Zodat u tijd over houdt om aan uw gasten te besteden. Hoe makkelijk kan het zijn. Op de achterkant van een bierviltje wat contactgegevens noteren en de rest wordt geregeld. Prokx heeft het inschrijfproces van een medewerker net zo eenvoudig gemaakt met Het Digitale Bierviltje. Het oude vertrouwde bierviltje is gecombineerd met de digitale wereld van nu.

 

Hoe werkt het?
U ontvangt van Prokx een gepersonaliseerd bierviltje met een eigen QR-code. De nieuwe medewerker scant deze code en vult zijn gegevens in. Het enige wat u hoeft te doen is deze gegevens aanvullen met de startdatum en het uurloon en de medewerker kan direct aan de slag!

 

Ook Chiel, eigenaar van By Chiel in Zutphen, heeft veel profijt van het digitale bierviltje. ‘’Dankzij het digitale bierviltje ben ik als werkgever minder lang bezig met het inschrijven van een medewerker. Ik hoef maar een aantal dingen in te vullen, de medewerker krijgt een mail en het wordt voor mij geregeld. Ik vind het ideaal dat het zo snel klaar is, zodat ik bezig kan zijn met mijn werk in plaats van administratie.’’

 

 

Dit artikel verscheen ook in de december editie van Entree Magazine. 

Afbeelding: Artikel Entree
Deel dit artikel