Cookies Wij gebruiken cookies om de website optimaal te laten functioneren en om in te spelen op de informatiebehoefte van onze bezoekers. Door gebruik te maken van onze website stemt u in met het plaatsen van cookies. Lees meer hierover in onze privacy- en cookieverklaring.
Afbeelding: Prokx afbeelding man

Payroll service horeca

28-8-2013

Bent u horecaondernemer? Dan zijn er veel zaken waar u aan moet denken. Sommige van de taken wilt u wellicht liever niet zelf uitvoeren. De personeelszaken zijn daarbij een veelgenoemd onderdeel. Daarom kunt u door gebruik te maken van onze payroll service horeca beter laten draaien, omdat u zich niet bezig hoeft te houden met alles omtrent uw personeel. Zo kunnen wij met onze payroll service horeca helpen het beste uit zichzelf te halen. Natuurlijk is het van groot belang om hierbij niet de band met uw personeel te verliezen. Wij vinden het dan ook belangrijk om bij onze payroll service horeca ondernemers zelf baas te laten zijn op de werkvloer, terwijl wij ontlasten in de administratie en risico’s.

 

De voordelen die onze payroll service horeca biedt

Dankzij onze strakke organisatie, met oog op de klanten en werknemers biedt onze payroll service horeca ondernemers grote voordelen. Natuurlijk is in eerste instantie tijdsbesparing een groot voordeel van het inzetten van onze diensten. Door met onze payroll service horeca te ontlasten wat betreft de personeelszaken, kunt u als ondernemen weer bezig met waar u goed in bent; het runnen van uw onderneming. Dit is echter niet het enige voordeel dat onze payroll service horeca ondernemers biedt, want ook de risico’s bij bijvoorbeeld ziekteverzuim komen wanneer u uw werknemers bij ons op de payroll zet volledig bij ons te liggen.

Zodoende hebben onze diensten voor ondernemers veel voordelen. Bent u bang om het overzicht te verliezen? Dan kunnen wij u hierover geruststellen. Veel van onze klanten merken dat het overzicht in de personeelskosten juist verbetert wanneer ze gebruik maken van payrolling. Door overzichtelijke facturen heeft u direct inzicht in de kosten van het personeel.

 

Heeft de payroll negatieve gevolgen voor werknemers?

Zeker in de horeca is het van belang dat de sfeer op de werkvloer goed is. Daarom is Prokx altijd bezig om de werkomstandigheden voor personeel te verbeteren. Zo biedt onze payroll service horeca werknemers goede secundaire arbeidsomstandigheden en geeft onze P&O Adviseur ook graag toelichting op bijvoorbeeld contracten of salarisstroken. Zo hebben ook de medewerkers die bij Prokx op de loonlijst staan hier al jarenlang zeer positieve ervaringen mee opgedaan.

Natuurlijk wilt u als ondernemer niet dat uw keuze voor payroll service horeca werknemers van u distantieert. U blijft bij Prokx de baas op de werkvloer, terwijl wij de administratieve lasten en risico’s voor u dragen.

 

Meer over Prokx weten?

Wilt u wellicht met onze payroll service uw horeca onderneming naar een hoger niveau tillen? Dan geven wij u graag vrijblijvend meer informatie over onze werkwijze en de scherpe all-in tarieven die wij hanteren. U kunt onze medewerkers bereiken via 0570 - 850 555 of door te mailen naar info@prokx.nl. Ook kunt u uw vraag achterlaten op het contactformulier op onze website, waarna wij zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Wij hopen ook u met onze diensten te mogen helpen, om als horeca ondernemer weer te kunnen focussen op de taken die voor u het werk zo leuk maken.

Deel dit artikel