Cookies Wij gebruiken cookies om de website optimaal te laten functioneren en om in te spelen op de informatiebehoefte van onze bezoekers. Door gebruik te maken van onze website stemt u in met het plaatsen van cookies. Lees meer hierover in onze privacy- en cookieverklaring.
Afbeelding: Horeca

Payroll horeca

10-11-2013

Een horecaondernemer weet hoe veel werk het is om de zaak draaiende te krijgen en te houden. Niet alleen moet u daarvoor kennis hebben van goede producten die u aanbiedt op uw kaart, maar ook goed personeel is van groot belang. Bij Prokx Payroll Professionals kunt u met payroll horeca eenvoudig en zonder risico laten draaien. U kunt uw tijd en energie dan steken in hetgeen wat u het belangrijkste vindt en dat zonder de band met het personeel op de werkvloer te verliezen. Wilt u weten hoe de payroll horeca bij ons te werk gaat? Lees dan verder op de website of neem contact op met ons bedrijf.

 

Hoe werkt payroll horeca?

Wanneer u kiest voor payroll in horeca zullen uw werknemers bij ons op de payroll komen. U blijft baas op de werkvloer, maar wij zorgen voor de administratie en lopen het arbeidsrechtelijke risico voor u. We ontzorgen met payroll horeca bedrijven op het gebied van contracten, verzuim en arbeidsbemiddeling. Zodoende kunt u als horeca ondernemer weer doen waar u het beste in bent.

In ruil voor deze diensten betaalt u aan ons een scherp all-in tarief. Natuurlijk kunt u dit alles waarschijnlijk ook zelf. Maar ook zelf hiermee aan de slag gaan kost energie, tijd en geld. Wij merken uit ervaring dat payroll horeca bedrijven tijd en geld oplevert, wat ten goede komt aan de bedrijfsvoering. Daarnaast verliest u geen overzicht, doordat u scherp inzicht krijgt in uw personeelskosten. Verder helpt onze P&O Adviseur graag en vaak met advies, waardoor u geld bespaart wanneer u met payroll horeca gelegenheden draaiende houdt. Wilt u weten wat wij voor u kunnen betekenen? Maak dan direct een afspraak voor de Prokx Payroll Scan

 

Payroll voor medewerkers

 Als medewerker op de payroll in horeca gelegenheden staan verschilt niet veel van direct op de loonlijst bij het bedrijf zelf staan. U houdt dezelfde rechten en plichten en krijgt zelfs een P&O Adviseur die u kan helpen bij het beantwoorden van vragen over bijvoorbeeld het salaris of het contract. Kortom, zijn met payroll horeca gelegenheden nog steeds de werkplek waar u gewend bent om te werken.

Veel medewerkers zijn enthousiast over het feit dat payroll horeca gelegenheden de mogelijkheid geeft om extra aandacht te geven aan het personeel, terwijl ook de bedrijfsvoering hierbij baat heeft. Wilt u weten wat de medewerkers die bij Prokx Payroll Professionals op de payroll staan van onze service en diensten vinden? Dan leest u deze ervaringen op onze website.

 

Waar vindt u ons?

Wilt u weten of Payroll uw horeca gelegenheid ook tijd en geld oplevert? Neem dan gerust contact met ons op. U kunt ons telefonisch bereiken door als klant te bellen naar 0570 - 850 555 of voor medewerkers door contact op te nemen met 0570 - 850 580. Ook kunt u ons bereiken door te mailen naar info@prokx.nl of het contactformulier op de website in te vullen. Wij helpen u dan graag met informatie over de mogelijkheden om met payroll horeca gelegenheden naar een hoger niveau tillen.

Deel dit artikel