Cookies Wij gebruiken cookies om de website optimaal te laten functioneren en om in te spelen op de informatiebehoefte van onze bezoekers. Door gebruik te maken van onze website stemt u in met het plaatsen van cookies. Lees meer hierover in onze privacy- en cookieverklaring.
Afbeelding: Geld

Loonadministratie horeca

1-9-2013

Als horecaondernemer wilt u natuurlijk graag bezig met hetgeen wat voor u het ondernemerschap zo leuk maakt; het runnen van uw horecagelegenheid. Toch maken sommige taken het onmogelijk om de tijd hieraan te besteden die u zou willen. Zo zijn personeelsadministratie en loonadministratie horeca ondernemers vaak een doorn in het oog, waarbij deze taken ook nog veel tijd kosten. Toch kan een goede loonadministratie horeca veel geld opleveren. Het is dan ook prettig en soms zelfs voordeliger om hiervoor een externe partij in te schakelen. Prokx Payroll Professionals is er om de loonadministratie horeca ondernemers uit handen te nemen.

 

Wie zijn wij?

Wij zijn Prokx Payroll Professionals, het payrolling bedrijf voor de horeca. Wij kunnen met onze administratieve werkzaamheden, zoals de loonadministratie, horeca ondernemers de kans geven weer te kunnen doen waar ze het beste in zijn. Wilt u ook weer bezig met het verbeteren van uw onderneming en wilt u weten hoe onze loonadministratie horeca gelegenheden helpt? Dan vertellen wij u hier graag meer over.

Bij Prokx komen uw medewerkers bij ons op de payroll. Dit houdt in dat u baas op de werkvloer blijft, maar wij de lasten hiervan dragen. Zo dragen wij het risico bij arbeidsongeschiktheid, maar helpen wij ook met onze loonadministratie horeca ondernemers. Dit alles doen wij voor scherpe all-in tarieven, waarbij u duidelijk inzicht krijgt in uw personeelskosten. Bij Prokx ervaren wij dat de loonadministratie horeca ondernemers vaak een doorn in het oog is en dat hier veel verbeterd kan worden. Daarom geven onze P&O Adviseurs ook graag advies aan u als ondernemer, zodat u uiteindelijk wellicht zelfs voordeliger uit bent met de hulp van Prokx.

 

Met onze loonadministratie horeca vooruit helpen

Ons doel is om de horecaondernemer weer te kunnen laten doen waar zijn of haar krachten liggen. Dat is natuurlijk het werk op de werkvloer goed laten verlopen en de zaak goed runnen. Daarbij snappen we dat het van belang is dat u de binding met het personeel niet kwijt raakt. Wanneer onze payrol service en onder andere onze loonadministratie horeca ondernemers gaat helpen, zullen wij dan ook blijven streven naar de beste werkomstandigheden voor de werknemers. Zo zijn al jaren vele werknemers, die bij Prokx op de payroll staan, tevreden met onze werkwijze. Niet alleen kost loonadministratie horeca ondernemers vaak veel tijd, ook de ingewikkelde wetten maken personeelszaken niet altijd even eenvoudig. Onze adviseurs nemen graag de tijd om u en uw personeel in te lichten over de betekenis van termen in de contracten of salarisstroken.

 

Meer over onze payroll

Wilt u weten hoe wij met externe loonadministratie horeca ondernemers in het verleden al hebben ondersteund, om te kijken of dit ook voor u wellicht een goede stap kan zijn? Neem dan gerust contact met ons op. Onze medewerkers vertellen u graag meer over onze werkwijze wanneer u mailt naar info@prokx.nl, het contactformulier op onze website invult of wanneer u belt naar 0570 - 850 555. Wij proberen met onder andere loonadministratie horeca een stap verder te brengen en uw werk weer leuker te maken.

Deel dit artikel