Cookies Wij gebruiken cookies om de website optimaal te laten functioneren en om in te spelen op de informatiebehoefte van onze bezoekers. Door gebruik te maken van onze website stemt u in met het plaatsen van cookies. Lees meer hierover in onze privacy- en cookieverklaring.

Horecava 2017: Proef de toekomst

13-10-2016

De Horecava heeft komende editie als thema Proef de toekomst. Met dit nieuwe thema en het campagnebeeld laat de Horecava samen met haar exposanten zien waar het omvangrijke platform voor staat. 

 

Technologische ontwikkelingen en trends in de horeca volgen elkaar steeds sneller op en gaan hand in hand met ambacht en duurzaamheid. Horecava 2017 richt haar blik vooruit: welke ontwikkelingen, sferen, smaken en diensten stomen de horecabranche klaar voor de toekomst?

 

Tips om toekomstbestendig te worden

De belangrijkste pijlers van de Horecava zijn food, beleving, innovatie en duurzaamheid. Horecaondernemers krijgen, naast het veelzijdige aanbod van exposanten, allerlei extra activiteiten en presentaties binnen deze pijlers aangeboden om hun bedrijf toekomstproof te maken. Beursmanager Horecava Luuk Scholte: ‘De consument van nu is veeleisend. Food is voor velen een lifestyle geworden. Hoe kun je inspelen op hun wensen en behoeften? Hoe kun je bijzondere ervaringen creëren die de gast zich blijvend herinnert? Ook horen beursbezoekers alles over de kansen die nieuwe technologieën bieden, en hoe ze binnen hun bedrijf rendabel kunnen verduurzamen.’

 

Zien we u op de Horecava 2017?

De interesse in de beurs is groot. Bijna 63.000 horecaprofessionals van ruim 40.000 geïnteresseerde bedrijven zijn op zoek naar trends en nieuwe producten en diensten. Horecava, de nationale vakbeurs voor professionals in de foodservice industrie, vindt plaats van 9 tot en met 12 januari 2017 in RAI Amsterdam. Prokx is ook in 2017 weer aanwezig op de Horecava in hal 1, stand 518. Zien we u daar?

 

Afbeelding: Horecava-254x272
Deel dit artikel