Cookies Wij gebruiken cookies om de website optimaal te laten functioneren en om in te spelen op de informatiebehoefte van onze bezoekers. Door gebruik te maken van onze website stemt u in met het plaatsen van cookies. Lees meer hierover in onze privacy- en cookieverklaring.
Afbeelding: voordelen-sidebar

Horeca payrolling

20-5-2014

Runt u een horeca zaak, maar loopt u ook af en toe vast of ziet u op tegen de personeelszaken die hierbij komen kijken? Dan bent u niet de enige. Gelukkig biedt voor horeca payrolling hiervoor een perfecte oplossing. Zonder de band met uw medewerkers te verliezen kunnen horeca payrolling inzetten om de risico’s, moeite en tijd die personeelszaken vergen te minimaliseren. Zo kunt u zich bezig houden met de aspecten van horeca die u energie opleveren, in plaats van kosten. Wilt u weten hoe horeca payrolling hiervoor in kunnen zetten en wat Prokx Payroll Professionals hierin voor u kan betekenen? Lees dan verder op de site of neem direct contact op met de experts van ons bedrijf.

 

Minder risico’s, minder lasten

Door in de horeca payrolling in te zetten voor uw personeelszaken loopt u minder risico’s en heeft u minder lasten, zoals salarisadministratie of arbeidsbemiddelingen. Toch is het zeker bij horeca van belang dat dit niet leidt tot een minder goede sfeer op de werkvloer. Daarom zijn wij niet alleen goed voor werkgevers, maar vinden ook werknemers het fijn om voor ons te werken.

Wanneer u als horeca payrolling in gaat zetten zullen wij voor u risico dragen voor onder andere ziekteverzuim, maar zullen wij u ook veel taken uit handen nemen, zoals de salarisadministratie. Wilt u in uw horeca payrolling in gaan zetten, maar bent u bang het overzicht te verliezen? Dankzij onze overzichtelijke inzage in de personeelskosten bent u altijd op de hoogte hiervan, wellicht zelfs nog beter dan voordat u voor payrolling koos.

 

Wat kost het horeca payrolling te kiezen?

Een laag all-in tarief maakt het bij Prokx mogelijk voor horeca payrolling voor een laag bedrag in te zetten. Kiest u voor deze werkwijze, dan levert dit zelfs vaak geld op. De tijd die u overhoudt kunt u namelijk investeren in nieuwe ontwikkelingen van uw zaak, terwijl u anders wellicht stil was blijven staan bij het regelen van uw personeelszaken. Als horeca payrolling kiezen als een manier om efficiënter te werk te kunnen zal deze werkwijze u dus geld opleveren.

Daarnaast kan voor horeca payrolling ook een manier zijn om geld te besparen. U loopt, wanneer uw medewerkers bij ons op de payroll staan, namelijk geen risico’s en hoeft bijvoorbeeld bij ziekte van één van de werknemers dit niet zelf te betalen. Daarom is voor horeca payrolling een goede keuze, of het nou gaat om een grote keten of een klein bedrijf.

 

Meer weten over onze werkwijze?

Bent u nieuwsgierig geworden of voor uw horeca payrolling een geschikte keuze is? Dan kijken wij graag samen met u hiernaar in de Prokx Payroll Scan wanneer u het contactformulier op de website invult. Heeft u nog andere vragen? Ook dan kunt u natuurlijk contact met ons opnemen via hetzelfde formulier. Daarnaast zijn wij ook bereikbaar door te bellen naar 0570 - 850 555 of wanneer u uw vraag mailt naar info@prokx.nl. Wij proberen dan zo snel mogelijk antwoord te geven, zodat uw horeca payrolling in kan zetten zo snel als gewenst.  

Deel dit artikel