Cookies Wij gebruiken cookies om de website optimaal te laten functioneren en om in te spelen op de informatiebehoefte van onze bezoekers. Door gebruik te maken van onze website stemt u in met het plaatsen van cookies. Lees meer hierover in onze privacy- en cookieverklaring.
Afbeelding: voordelen-sidebar

Horeca payroll

1-8-2015

Als horecaonderneming wilt u niet continu bezig zijn met personeelszaken, maar bent u wellicht liever bezig met bijvoorbeeld het verbeteren van uw menukaarten of de binding met uw klanten. Daarom biedt voor horeca payroll een goede uitkomst. Wanneer een horeca payroll gebruikt, zult u ontzorgt worden omtrent alle zaken rondom personeelszaken. Natuurlijk is het voor de sfeer en productiviteit van groot belang dat bij horeca payroll geen afstand op de werkvloer veroorzaakt. Dit begrijpt Prokx en wij zullen er dan ook altijd voor zorgen dat uw relatie met uw medewerkers niet slechter en vaak zelfs beter wordt in vergelijking met voor de tijd.

 

Waarom horeca payroll gebruiken

 Om verschillende redenen kunnen horeca payroll gebruiken. Zo is dit een effectieve en efficiënte manier om zelf hieraan minder tijd en energie kwijt te zijn en kunt u zodoende meer moeite investeren in hetgeen u echt interesseert. Daarnaast kan een horeca payroll ook gebruiken om een manier om risico’s te minimaliseren. Wanneer horeca payroll inzetten om de salarisadministratie te regelen, worden namelijk ook de verzuimrisico’s door het payroll bedrijf gedragen en zullen zij onder andere de arbeidsbemiddeling voor u voeren. Daarnaast krijgt u bij ons een P&O Adviseur tot uw beschikking die u graag advies geeft.

Zo kunt u niet alleen tijd, maar ook geld besparen wanneer u beslist voor horeca payroll in te gaan zetten. Het lage all-in tarief dat wordt gehanteerd bij Prokx haalt u er dan ook eenvoudig uit, wanneer u de tijd, energie en risico’s hier vanaf haalt.

 

Wat betekent het voor medewerkers?

Natuurlijk wilt u op de werkvloer niet de band met uw medewerkers verliezen. Dat snappen wij bij Prokx en daarom zijn wij ook voor medewerkers een prettige partij om mee samen te werken. Kijkt u eens bij de ervaringen op onze website om te zien hoe andere medewerkers van Prokx dit ervaren. Wilt u voor uw horeca payroll in gaan zetten? Dan houdt u dus uw tevreden, huidige personeel, zonder de lasten hiervan.

Werkt u op dit moment in de horeca en gaat deze horeca payroll inzetten? Dan verandert er voor u in principe niks. Wanneer horeca payroll inzetten, kunnen ook de medewerkers hier voordelen uit halen. Zo kan de P&O Adviseur goede toelichting geven op bijvoorbeeld salarisstroken of contracten. Het werken in horeca met payroll constructies is dus even voordelig voor de ondernemer als voor de werknemer.

 

Contact met de experts?

Wilt u weten of uw horeca payroll kan gaan inzetten en wat dit voor u zou gaan kosten en opleveren? Neem dan gerust contact met ons op. Wij geven u graag alle informatie over onze werkwijze en de manier waarop wij horeca payroll aanbieden. U kunt ons daarvoor natuurlijk zowel telefonisch als via de e-mail bereiken. Telefonisch zijn wij bereikbaar via 0570 - 850 555 en u kunt uw bericht ook via info@prokx.nl of het contactformulier bij ons achterlaten. Wij zullen u dan zo snel mogelijk voorzien van het antwoord op al uw vragen. Zo kunt u met uw horeca payroll in gaan zetten zo snel als mogelijk, om ook te genieten van de vele voordelen die dit biedt.

Deel dit artikel